Playlist

poniedziałek, 28 stycznia 2013

Darmowe prezenty + Nowe misje !



 Hej ! *.*
Dosłownie wczoraj na jednym z blogów o MSP czytałam, że na Duńskiej stronie gry są darmowe prezenty i to od dość dawna. Jak wiadomo, jeżeli np. do Duńskich czy jakichkolwiek innych MSP dotarły jakieś zmiany, darmowe prezenty, czy inne tego typu rzeczy, trafią one i do nas. Pomyślałam, może dodadzą, może nie. Poczekamy, zobaczymy. A tu już dzisiaj czekają na nas prezenty w postaci darmowych sc i fame! Jestem naprawdę wniebowzięta, zresztą pewnie nie tylko ja, ale ja szczególnie. : D. Jak pewnie niektórzy z Was wiedzą, zbieram teraz sc na vip'a i Fame na 14 level. Także dodatkowe punkty się przydadzą każdemu . :) . Kolejną rzeczą, jaka mnie dziś zaskoczyła był fakt, że pieniądze otrzymane przez nas z prezentów nie są marnymi groszami, czyli maksymalnie 50 sc. Można na nich zarobić ponad 500 sc! : D : D. Jakby tego było mało, dotarły do nas też nowe misje. Jak widzimy na obrazku wyżej, dostajemy 50 Fame i 100 sc za to, że zebraliśmy ponad 500 sc. :) . Świetne! Czeka nas też wiele innych, łatwych w wykonaniu misji, na których możemy zarobić trochę sc i zebrać trochę Fame. Co wy na to? Mi się bardzo to podoba, pewnie Wam też. : D a teraz logujmy się na MSP i zbierajmy nasze sc i Fame! Życzę Wam miłego dnia. ^^
Pa. : ]
make-my-life-wonderful.blogspot.com -

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz