Playlist

wtorek, 5 lutego 2013

Konkurs - Safer Internet Week.

Witajcie. : 3
Przepraszam, że nie było mnie przez te kilka dni, jak już też pisałam na drugim blogu, nie miałam czasu, miałam w ostatnim czasie dość dużo sprawdzianów, testów, kartkówek... Co wiąże się też z nauką. Już mam czas, więc znów powracam do dodawania postów częściej (: .
Jak już pewnie zauważyliście, na MSP pojawił się nowy konkurs - Safer Internet Week. Jak sama nazwa wskazuje, jest on o internecie . xd . Właściwie o takich urządzeniach internetowych, typu komputer, tablet. Do tego oczywiście, kilka animek, ubrań, włosów, dodatków oraz tła. Tym razem najbardziej podpadły mi ciuchy i włosy. Jeśli chodzi o włosy, to te z postaci na pierwszym planie. Jeśli chodzi o ciuchy, to też te z postaci na pierwszym planie. Wydaje mi się, że z tego konkursu, a raczej z rzeczy z tego konkursu może wyjść dość fajny film. Ja na pewno spróbuję coś wymyślić. ;) A wy? Podoba wam się nowy konkurs? Pa. ; *
make-my-life-wonderful.blogspot.com - zapraszam na bloga. ;)
ask.fm/czekoladaaa3 - zapraszam na ask'a. : D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz