Playlist

środa, 6 czerwca 2012

Artbook ,,Jaki jesteś ? Sprawdź!''

Heej . ; *
Dziś zrobiłam na Msp new artbooka . :>
To artbook  w rodzaju testu . :)
W artbooku są wypisane nr z dziennika oraz miesiące.
Do każdego numeru i miesiąca jest dobrana cecha i owoc. Zobacz, jaka cecha przypadła do Twojego nr z dziennika i jaki owoc do miesiąca, w którym się urodziłeś . -.- Jak do waszego numeru i miesiąca przypadnie cecha, która nie specjalnie się Wam podoba, to uprzejmie przepraszam . :) To tylko zabawa i cechy oraz owoce są przeze mnie wymyślone . :)  Z góry chciałam też podziękować moim kochaanym znajomym . !! Już pierwszego dnia po zrobieniu artbooka liczba wejść wynosiła ... - 280 ! Poprosiłam tylko niektóre osoby, więc dziękuję wszystkim, którzy zrobili test w artbooku . Mam nadzieję, że dobrze się bawiliście . :d

3 komentarze: