Playlist

sobota, 30 czerwca 2012

Lista Nadziei

Witamm Kochani *__*
Niektórzy z Was pewnie już zauważyli , że opublikowałam nowy Film na Msp .
Mój nowy Film pt . ,,Lista Nadziei'' opowiada o Księżniczce Scarlet , która jest zmuszona wyjść za mąż za Księcia Adama . Pewnego razu przez przypadek napotyka pewnego reportera , który nie wiedząc , że Scarlet jest Księżniczką , próbuje się z nią zaprzyjaźnić . Jeszcze jedno : kilka osób na Msp pytało się mnie , czy jak robię nowy Film , to kończę robić odcinki poprzedniego ( Bez tajemnic) . Jak ktoś jeszcze chciałby się dowiedzieć to tu odpowiem : Że nie . Obydwa Filmy będę publikować mniej więcej na zmianę . ,,Lista Nadziei'' ma dopiero jeden odcinek , ale będzie ich dużo , dużo więcej . ;> Mam nadzieję , że mój nowy Film będzie Wam się podobał i będziecie Go oglądać . ;>
Claudia . ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz