Playlist

piątek, 22 czerwca 2012

Jak na ślub . ?

Witamm kochani *__*
Na Msp , jak wiecie , można mieć chłopaka . Dość dużo osób - dziewczyn i chłopaków - jako swoi partnerzy na Msp biorą ''ślub'' . Msp - tak myślę , że do Filmów - zaprojektowało  suknie i garnitury ślubne . Tak jak na obrazku po lewej , dałam przykład jednej z najładniejszych sukien  ślubnych na Msp . Niżej jest krótka sukienka - nie ślubna - tylko po prostu biała -.-
aczkolwiek można wziąć w niej ''ślub'' .  Po prawej stronie są ubrania ślubne dla chłopaków . Wystarczyłaby zwykła biało - czarna koszulka , ale można wybrać prawdziwy garnitur . Jeżeli ktoś z Was chciałby wziąć ''ślub'' na Msp lub zrobić Film , by potrzebne mu były do tego takie stroje , to ja najbardziej polecam te . Są ładne , kolory takie , jak trzeba . : > Ja wprawdzie brałam ''ślub'' - tak dla beki - no ale kit >.< Właśnie tak byłam ubrana . xd
Więc , jeśli potrzebujecie - do czegokolwiek - takich stroi , to ja jestem za tymi . : D Podobają Wam się . ?
PaPatki . ; *
Wasza Claudiaa -.-









2 komentarze: