Playlist

wtorek, 26 czerwca 2012

Czarno - Biały

Witamm *__*
Dziś chciałabym przedstawić Wam mój najnowszy look . ; >
Moje najnowsze zestawienie kolorów to czarny i biały . Utworzenie i zdobycie całego stroju kosztowało mnie trochę czasu i pieniędzy . : d No ale efekt ładny , prawda . ?
Zachęcam do kupowania podobnego stroju , bo ( poza włosami i butami , które można przecież wybrać inne ) jest on do zakupienia nie dla VIP - ów . ; > Spodenki , bluzka , opaska - po 350 sc . Włosy i buty (dla VIP - ów ) - po 400 sc . Polecam taki strój . Najlepiej w dwóch różnych kolorach , niekoniecznie takich , jak w moi przypadku . Np. Czerwono - Biały strój też nieźle wygląda . Podoba Wam się . ? <3
Wasza Claudia ; *

2 komentarze:

  1. Pięknie. Widziałam Cię tak na MSP -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Za stworzenie tego looka dziękuję przede wszystkim 123Iga . Mojej przyjaciółce . ♥

    OdpowiedzUsuń