Playlist

sobota, 16 czerwca 2012

Co sądzę o usuwaniu znaj ?

Witamm *__*
Więc : Wiele osób na Msp chce zmotywować swoich znajomych , żeby pomagali w zdobyciu Levuu . : > Robią to w sposób : Usuwają ze znaj . : /
Piszą np ,,Kto nie ogl. mi filmy wylatuje ze znaj ! '' . Jak dla mnie nie ma to seensu ...  Po prostu ja to ignoruję i  sama tego nigdy nie robiłam i nie będę . : /
Na obrazku po lewej jest wypełnione ,, Co teraz robisz ? '' jednej z moich znaj .  Właśnie chce , aby jej znajomi oglądali jej filmy , bo inaczej wyrzuci ich ze znaj . Niektórzy tak tylko ,,zastraszają'' . Bo np. jedna moja znaj. ciągle to pisze i jakoś ja nigdy nic jej nie oglądnęłam , a mam ją w znaj . Więc , jak dla mnie usuwanie ze znaj za nie oglądnięcie filmu nie ma sensu .  Nie obrażając Was , jeśli to robicie . : / To tylko moje zdanie .

2 komentarze:

  1. Też tego nie robie . Bo kto będzie rozpaczal ze 1 osoba go ze znaj wywali? ? xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację. Ja też tego nie robię. Usuwają mnie ale nie zależy mi na tym.

    OdpowiedzUsuń